Rendelés menete

Webáruházunkban saját vásárlói fiókot hozhatsz létre, de lehetőséged van regisztráció nélkül is vásárolni. A regisztráció menetével és előnyeivel kapcsolatban ITT tudsz tájékozódni.

A vásárlás menete a következő:

  • Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket, a gyorsabb navigáció érdekében használd a weboldal fejlécében található keresés mezőt, a bal oldalsávban található kategória menüt vagy a termék adatlapon valamelyik címkére kattintva hasonló termékeket jeleníthetsz meg. A megvásárolni kívánt termék adatlapján válaszd ki a kosárba helyezendő termék mennyiségét, majd kattints a “Kosárba” gombra. Ezt követően egy értesítést látsz a termék kosárba helyezéséről és a weboldal fejlécében a kosár ikon mellett megjelenik a kosárban található termékek mennyisége.
  • A fejlécben található kosár ikonra húzva az egeret (mobilon a kosár ikonra kattintva) a Kosár oldalra (https://biolet.hu/kosar/) navigálsz. Ezen ez oldalon áttekintheted a rendelésedet, beválthatod a pontjaidat illetve (ha rendelkezel kuponnal) érvényesítheted a kuponkedvezményeket. Lehetőséged van a kosárba helyezett termékek mennyiségének megáltoztatására, vagy a termék kivétalére a kosárból. Ebben az esetben a művelet elvégzését követően kattints a “Kosár frissítése” gombra. Ha elégedett vagy a kosár tartalmával, kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra.
  • A Pénztár oldalon (https://biolet.hu/penztar/), ha még nem tetted meg, beválthatod a pontjaidat/kuponjaidat, regisztrált vásárlóként bejelentkezhetsz, illetve az adatok megadása folyamán vásárlói fiókot regisztrálhatsz. A “Számlázási adatok” kitöltése kötelező, az itt megadott adatokat az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük. Ügyelj rá hogy a kért adatokat pontosan rögzítsd, kiemelt figyelemmel az email címre és a telefonszámra, mivel a rendeléssel kapcsolatos értesítőket ide küldjük, illetve ha bármi nehézségbe ütközünk a rendelé feldolgozásakor, a megadott telefonyszámon fogunk kapcsolatba lépni veled. Ha nincs még fiókod, a számlázási adatok megadását követően egy teszőleges felhasználónév beírásával tudsz regisztrálni. A regisztrációval kapcsolatban ITT TALÁLSZ bővebb információt.
  • Ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől, pipáld ki a “Szállítás másik címre” jelölőnégyzeted és írd be a szállítási címet.
  • Az adatok megadását követően újra áttekintheted a megrendelt termékeket, majd a beírt számlázási/szállítási cím alapján kiválaszthatod, hogy ki szállítsa a rendelésedet. Ha Kecskeméten laksz, javasoljuk az “Ingyenes kiszállítás Kecskeméten” lehetőséget, ebben az esetben munkatársunk egy előre egyeztetett időpontban eljuttatja hozzád a csomagodat. Ha személyes szeretnéd átvenni a csomagot, székhelyünkön erre is lehetőséged van. Nem kecskeméti lakosként kérheted a GLS futárszolgálattal történő szállítást, vagy küldhetjük a csomagot FOXPOST csomagautomatába is, ezek díjáról a Pénztár illetve a Szállítási Feltételek oldalon tájékoztatunk.
  • A szállítási mód kiválasztását követően válaszd ki a neked megfelelő fizetési módot. Kecskeméti címre szállításkor fizethetsz átvételkor, ennek nincs külön díja, de vedd figyelembe, hogy jelenleg csak készpénzben tudsz fizetni. Vidéki szállítás esetén az utánvétnek plusz díja van, ezt a rendszer az utánvétes fizetési mód kiválasztásakor hozzáadja a számla végösszegéhez. Fizethetsz átutalással vagy bankkártyával is, ebben az esetben a rendelést csak a tranzakció végeztével dolgozzuk fel. Részletes információt a webshopban elérhető fizetési módokról ITT TALÁLSZ.
  • A megrendelés elküldése előtt olvasd el az Adatkezelési Tájékoztatót és az Általános Szerződési Feltételeket, majd kattints a “Megrendelés elküldése” gombra.
  • Ha helyesen írtad be az email címedet, a megrendelés elfogadásáról, a megrendelés feldolgozásáról és a küldemény futárnak történő átadásáról emailben értesítünk. Ha kecskeméti kiszállítást kértél, a csomag összeállítását követően a megadott telefonszámon felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a szállítás időpontjáról.

Termék értékelése

Webáruházunkban lehetőséged van a termékek értékelésére, ezzel nem csak a mi munkánkat könnyíted meg, hanem segítesz másoknak is megtalálni a számukra legmegfelelőbb készítményt. Értékelni a termékoldalon, a rövid termékismertetőt tovább görgetve, a sötétebb hátterű szekcióban tudsz. Az értékeléshez nem szükséges Biolét vásárlói fiók, de ha vásárláskor létrehoztál egyet és az értékeléskor be vagy jelentkezve, akkor a véleményed mellett feltüntetjük, hogy az adott terméket megvásároltad, így az értékelésed hitelesebb a látogatók számára.

Biolét Egészségbolt - Termékek értékelése

Nézzünk egy példát: Ármin értékelte az N&Z chia magot. Értékelését a Vélemények fülre kattintva tudod megtekinteni. Terméket értékelni is ugyanitt tudsz. Ha be vagy jelentkezve a fiókodba, az adataidat nem kell megadnod, ha még nem regisztráltál, vagy nem akarsz belépni, akkor az értékeléseden kívül a neved és email címed is meg kell adnod.

Termék értékelése bejelentkezett vásárlóként

Termék értékelése bejelentkezett vásárlóként

Termék értékelése vendégként

Termék értékelése vendégként

FONTOS: értékelésedet 1-től 5-ig terjedő skálán csillagokkal is meg kell jelölnöd, jelezve, hogy mennyire vagy elégedett. Ha pl. maradéktalanul elégedett vagy, kattints az ötös számra, melynek háttere zöldre vált.

Termék értékelése csillaggal

Az értékelésédet beküldéséhez kattints a KÜLDÉS gombra. A beérkezett véleményeket moderáljuk, csak azokat jelenítjük meg, melyek az értékelt termékre vonatkoznak és nem tartalmaznak a látogatók számára sértő vagy érdektelen (spam) tartalmat.

Vásárlás személyesen

Jelenleg csak webáruházat üzemeltetünk, nincs lehetőség a termékek személyes megvásárlására. Rendelésedet viszont átveheted kecskeméti telephelyünkön, előre egyeztetett időpontban.